۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۳۸۷۶۱
جوروند مطرح کرد؛

برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر| راهپیمایی ۲۲ بهمن قوت قلب مسؤولان

برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر| راهپیمایی ۲۲ بهمن قوت قلب مسؤولان
جوروند با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر در حال برگزاری است، گفت: سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه در سینما هلال برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن دعوت از اقشار مختلف برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه عنوان داشت: راهپیمایی امسال در برگیرنده رویداد‌های متفاوتی است، رویداد‌هایی که پیامد‌های مثبتی برای انقلاب اسلامی به همراه دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی برای ملت ایران بسیار دردناک بود، اظهار داشت: سردار سلیمانی، مردم ایران را متحد و همدل کرد و در روز تشییع پیکرشان چنین وحدت قابل تقدیری دیدیم، سرداری که چهلمین روزش در مصلای امام اهواز برگزار می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه تفاوت حکومت مردمی و دینی با سایر حکومت‌ها در برگزاری انتخابات است، ادامه داد: رهبرانقلاب بار‌ها گفت که شرکت در انتخابات بسیار مهم است و اینکه چه کسی انتخاب شود، مهم نیست؛ از این رو همه نمایندگانی که برای مجلس شورای اسلامی، نام نویسی کردند تأییدشدگان نظام اسلامی هستند.

جوروند با تأکید بر اینکه اصحاب هنر و رسانه افزون بر شرکت در انتخابات باید مشوق دیگران برای حضور باشند، خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه قوت قلب مسئولان نظام اسلامی است، خوزستانی‌ها بار‌ها تعهد به انقلاب و نظام اسلامی را نشان داده و در یوم الله ۲۲ بهمن ماه حضور پرشوری خواهند داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر در حال برگزاری است، اضافه کرد: سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه در سینما هلال برگزار می‌شود همچنین همایش شعر انقلابی در شادگان و جشنواره شعر استانی نیمه اسفندماه برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، ۱۷ بهمن ماه در دزفول برگزار شد، تصریح کرد: در برگزاری جشنواره‌ها بنا را بر برگزاری در سراسر استان قرار دادیم؛ از سوی دیگر نظارت بر برنامه‌ها و جشنواره‌های اجرایی با هماهنگی حراست ارشاد، نیروی انتظامی و تکلیف تهیه کنندگان بر تأمین انتظامات جهت حفظ نظم صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دشمن در پی ناامید ساختن مردم است، گفت: نباید یأس و ناامیدی در جامعه تزریق شود، در بدترین وضعیت امیدوار باشیم و خود را از لحاظ روحی و روانی تقویت کنیم./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات